.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فارغ‌التحصيلي سه میلیون دانشجو از دانشگاه آزاد اسلامی

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سه میلیون دانشجو از آغاز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند.

خسرو ظفرنوایی عصر دوشنبه در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری افزود: عده زیادی از این فارغ التحصیلان در مقاطع بالاتر در حال تحصیل بوده و بسیاری دیگر جذب بازار کار شدند.
وی خاطرنشان کرد: جمعیت کثیری از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مدیران اجرایی در سطح کشور به خدمت مشغول می کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه دوران دانشجویی بهترین دوران برای تربیت روح و تهذیب نفس است تصریح کرد: ثبات شخصیت هر انسانی پس از دوران دانش آموزی متحول می شود.

ظفرنوایی با بیان اینکه شخصیت پردازی و هویت بخشی به فرد در دوران دانشجویی متجلی می شود، یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی توانسته به صورت نسبی فضای تحصیل و فعالیت را در برای دانشجویان کشور فراهم کند.

وی با اعلام اینکه 80 درصد آینده شخص در دوران دانشجویی بارور می شود خواستار توجه بیشتر مسئولین دانشگاه ها به امر تربیت صحیح دانشجویان شد.

کیومرث نیازآذری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با اشاره به اینکه 24 هزار نفر از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شدند اظهار داشت: هم اکنون 11 هزار و 500 دانشجو در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز تحصیل سرمایه داران و پولداران نیست و زمینه بالندگی فرزندان این مرز و بوم را فراهم می کند.

در پایان این مراسم از تعدادی از فارغ التحصیلان ممتاز رشته های مختلف دانشگاه در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد تجلیل شد.

از ویژگی های بارز مراسم تجلیل، قدردانی از دانشجویان روشندل مقاطع کارشناسی ارشد و مسن ترین دانشجوی فارغ التحصیل دانشگاه به ترتیب به نام های حسین عرب، حمید رضا جانبازی و حسین علی بزرگار بوده است./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.601 seconds.